طرح‌های جدید مسکن در سال آتی سرعت می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی از تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر هشتگرد در سال آتی تحویل می‌شود، گفت: مدیران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر شهرها تاکید کردم که تکمیل مسکن مهر در اولویت باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش ۱۸ اسفند در آیین افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی شهر هشتگرد ضمن تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر ، گفت: شهادت می‌دهم که تمامی مدیران در بخش‌های مختلف زحمت می‌کشند و دلسوز هستند و دغدغه آنها حل مشکلات مردم است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: یکی از مشکلات هشتگرد، تکمیل نشدن واحدهای مسکن مهر است که در تلاش هستیم تا این واحدها هرچه زودتر تکمیل و تحویل شوند. به مدیران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر شهرها تاکید کردم که تکمیل مسکن مهر در اولویت باشد.

بذرپاش توضیح داد: امروز ۲۲۰۰ واحد و چند وقت پیش ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهر هشتگرد تکمیل و تحویل شد.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه یکی از مشکلات هشتگرد تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر است که در هشتگرد بعضا تا ١٢ سال باقی مانده است، گفت: با توجه به اینکه متقاضیان در همان سالها پول را پرداخت کرده‌اند اما واحدی تحویل نگرفتند، وظیفه داریم این واحدها را با پول همان سال تحویل دهیم.

بذرپاش تصریح کرد: ۶ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده هشتگرد سال آینده تحویل می‌شود.

وی گفت: انباشت پروژه‌ها فقط برای متقاضیان مشکل ایجاد نکرد بلکه سایر بخش‌ها را معطل کرده‌است. هم‌اکنون مجبوریم که پروژه‌های معطل مانده را تکمیل کنیم و تاکید و خواسته رییس جمهوری هم انجام پروژه‌های نیمه تمام است.

وزیر راه و شهرسازی بر افزایش سطح سرانه خدمات در کنار ساخت مسکن برای مردم تاکید کرد و افزود: در گذشته در هشتگرد مشکلاتی بوده است و تعاونی‌های مسکن وفای به عهد نکردند و کار را نیمه‌کاره رها کردند. در حال حاضر مردم پول را پرداخت کردند و بدون خانه مانده‌اند و صاحب تعاونی‌ها و پیمانکاران حضور ندارند. با این وجود حتما پیگیری می‌کنیم تا مشکلات مردم در این بخش نیز حل شود.

بذرپاش با اشاره به برخی مشکلات در واحد های مسکونی تکمیل شده، تاکید کرد: مردم نگران نباشند ما در دولت کمر همت بستیم تا رفع آخرین مشکل در کنار مردم بمانیم.

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید