بازدید مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه شاخص «بام» در چالوس

بازدید مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پروژه شاخص «بام» در چالوس
مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال، از پروژه‌ی شاخص بام در شهر چالوس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ «مهدی طحافچی» را در این سفر یک روزه به استان مازندران، «علی راس الحسینی» مدیر عامل شرکت سرمایه‌ گذاری مسکن شمال و معاونان و عوامل فتی شرکت همراهی کردند.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاریس مسکن در ابتدا با ارایه گزارش کوتاهی از سابقه پروژه‌های شرکت در غرب استان، پروژه بام چالوس و به ویژه پروژه در حال اجرای بلوک 1 را تشریح کرد و طحافچی بعد از بازدید از بلوک 1 و بلوک‌های به اتمام رسیده 2 و 3، ضمن قدردانی از همکاران دست‌اندرکاران ساخت و فروش این پروژه، برخی نکات فنی و ضوابط معماری را یادآور شد و درباره ریسک‌های وارد  به پروزه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیر عامل گروه در ادامه این سفر کاری، از زمین دارای قابلیت اجرای طرح‌های ساختمانی در نزدیکی این پروِه شاخص دیدن کرد و تلاش مدیران سرمایه‌گذاری مسکن شمال را برای تعیین کاربری ملک مذکور و تعریف پروژه با استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی خواستار شد.

مدیر عامل همچنین با بیان ظرفیت‌های استان مازندران در زمینه صنعت ساختمان، تعریف پروژ‌های جدید با اولویت خانه دومی در قالب خانه‌های ویلایی یا میان مرتیه، تامین منابع مالی جهت تحقق تولدی و تخصیص بخشی از درآمد شرکت برای ذخیره زمین را راهبرد‌های دانست که باید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شما آن‌های را در پیش گیرد.


بازدید مدیر عامل از بام چالوس
بازدید مدیر عامل از بام چالوس
بازدید مدیر عامل از بام چالوس
بازدید مدیر عامل از بام چالوس

 

۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید