بازدید سرزده مدیرعامل بانک مسکن از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب

دکتر «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن در صدر هیئتی با حضور در شهر تبریز از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب، دکتر «محمدرضا جواهری‌تفتی» مدیر عامل گروه مالی مسکن، دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و «بهران سجودی» مدیر حراست بانک مسکن، دکتر شایان را در این بازدید که چهارشنبه، ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ صورت پذیرفت، همراهی کردند.

 

در این برنامه، از پروژه مسکونی «آیمان» به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی پایدار شهری کشور و همچنین پروژه‌ برج مسکونی «ارغوان» و زمین پروژه «نصر» در شهر تبریز بازدید شد که با توضیحات «فرهاد یاسمی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب و معاونان این شرکت، هیئت بازدیدکننده در جریان روند پیشرفت این پروژها قرار گرفتند.

 

دکتر «شایان» مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید با توضیحات ارایه شده در جریان نحوه عملیات اجرایی و تکنولوژی‌های نوین به‌کار گرفته شده در ساخت پروژه‌های شرکت شمال‌غرب قرار گرفت و در این خصوص دستورات لازم را در ارتباط با بهره‌مندی از تسهیلات بدون سپرده برای پروژه‌های آیمان به دلیل برخورداری از تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های نوین، همچنین به لحاظ قرارگیری پروژه در بافت فرسوده شهری در طرح بازآفرینی شهری و پروژه‌ی ارغوان‌ به‌واسطه به‌کارگیری فن‌آوری‌های به‌روز و پیمان‌کاران کارآمد را صادر نمود. 

 

گفتنی است؛ عملیات اجرایی پروژه «آیمان» بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی پایدار شهری کشور، در ۲۶ خرداد ماه امسال آغاز شده است. این پروژه، مجموعه‌ای مسکونی است که با برخورداری از توانِ بالای نیروهای فنی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، طراحی منحصر به فرد و استفاده از به‌روزترین فن‌آوری‌های صنعتِ ساختمان در شمالِ غرب کلان‌شهر تبریز در حال اجراست.

 

بازدید
بازدید
بازدید

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید