برگزاری نشست دوجانبه ایران و لهستان با موضوع فن‌آوری‌های سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر

برگزاری نشست دوجانبه ایران و لهستان با موضوع فن‌آوری‌های سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر
نشست دوجانبه اتاق بازرگانی ایران و لهستان با موضوع استفاده از فن‌آوری‌های سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر، با حضور واحد تحقیق و توسعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بزرگ‌ترین انبوه‌ساز ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نخستین دور از نشست مشترک اتاق بازرگانی ایران و لهستان با محوریت موضوع فن‌آوری‌های سبز و انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور سفیر کشور لهستان و معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین نمایندگان مرتبط در سایر بخش‌های اداری و دولتی و همچنین شرکت‌های فعال دو کشور در حوزه‌های مرتبط با موضوع، از جمله نماینده شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست آشنایی بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری‌های سبز و انرژی تجدیدپذیر در دو کشور و ایجاد کانال ارتباطی موثر میان اکوسیستم کسب‌وکار ایران و لهستان بوده است. در این نشست علاوه بر انجام سخنرانی و ارایه شرکت‌های حاضر در کنفرانس، فضایی جهت انجام مذاکرات بین شرکتی (B2B) و ایجاد ارتباط بین شرکت‌های دو کشور نیز در نظر گرفته شده بود.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مسکن در کشور ایران و همچنین الگوساز در حوزه پیاده‌سازی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان با هدف آشنایی با الگوهای موفق پیاده‌سازی فن‌آوری‌های سبز در کشور لهستان و همچنین ایجاد ارتباط با شرکت‌های فعال این حوزه، در این نشست حضور پیدا کرد.

در این نشست، نماینده شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن علاوه بر بیان دستاوردهای شرکت در حوزه پیاده‌سازی فن‌آری‌های سبز در پروژه‌های مختلف گروه و همکاری با سازمان‌های بین‌المللی از جمله برنامه توسعه سازمان ملل متحد(UNDP) و پروژه عمرانی این سازمان در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی(EEEB)، رویکردهای مجموعه جهت ورود به بازارهای بین‌المللی را مطرح کرد.

همچنین سلسله جلساتی با شرکت‌های لهستانی حاضر در نشست برگزار شد و از میان آن‌ها، دو شرکت ایزودوم (IZODOM)  در حوزه‌های ساختمان پیش‌ساخته با فناوری عایق ماندگار (ICF) و شرکت اِی کیو تی واتِر (AQT WATER)  در حوزه تصفیه آب خاکستری خانگی ابراز تمایل برای همکاری بیشتر با گروه سرمایه‌گذاری مسکن را داشتند.

۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید