بازدید مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه ستاره کیش

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان هلدینگ در یک سفر یک‌روزه به جزیره کیش در جریان پیشرفت پروژه بزرگ ستاره کیش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه  سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت جنوب، دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن  به همراه دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی از پروژه برج‌های مسکونی ستاره کیش بازدید نمودند.

در این بازدید، مهندس «فرشاد فرزین» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، معاونان و مدیر شعبه کیش نیز ضمن همراهی تیم مدیران هلدینگ، توضیحاتی در ارتباط با پیشرفت پروژه ستاره کیش ارایه کردند.

«یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نشست پایانی این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب تاکید کرد: این شرکت می‌بایست با برنامه‌ریزی صحیح  و دقیق، ساخت قطعات باقی مانده از پروژه ستاره کیش را توسط خود عملیاتی کند.

وی در ادامه با تاکید بر تعریف پروژه‌ جدید گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب بایدضمن بررسی اراضی دارای پروانه جهت سرمایه‌گذاری در جزیره کیش، امکان‌سنجی لازم را انجام و جهت ارزیابی به هلدینگ ارسال نماید.  

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در بخش دیگری از صحبت‌های خود نظارت دقیق بر کیفیت ساخت پروژههای شرکت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها و شعارهای گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد تاکید قرار داد و در ادامه، اجرای فعالیت بهره‌برداری و ارایه خدمات به مشتریان را در قطعات تکمیل شده در پروژه بزرگ ستاره کیش را خواستار شد.

وی در پایان نیز تامین مالی پروژه‌ها و استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی برای پیشبرد پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب را الزامی دانست.

بر اساس این گزارش، مهندس «فرزین» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در این جلسه ضمن ارایه مسائل و موارد پیش رو در پروژه ستاره کیش، راه کارهایی برای هر کدام از قطعات و تعامل با شرکا مطرح نمود و همچنین  در ارتباط با ادامه ساخت قطعات باقی مانده توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب نیز  آمادگی شرکت را اعلام نمود.


بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب
بازدید از جنوب

 

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید