تصویب «پروژه تجاری و مسکونی عقیق2 » در کمیته سرمایه گذاری

تصویب «پروژه تجاری و مسکونی عقیق2 » در کمیته سرمایه گذاری
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن  شمال؛ کمیته سرمایه‌گذاری گروه سرمایه گذاری مسکن متشکل از احمد فرشچیان (رییس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن)، ظهیری (مدیر عامل گروه) به همراه معاونین ، روز دوشنبه نوزدهم  شهریور ماه امسال در دفتر جلسات مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن  تشکیل گردید.
در این جلسه که راس‌الحسینی ،‌ مدیر عامل شرکت به همراه معاونین خود نیز حضور داشتند  « پروژه تجاری و مسکونی عقیق2 » که طی گزارشی به این کمیته ارائه شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
 
«پروژه تجاری و مسکونی عقیق2 » واقع در خیابان جانبازان بابل  سومین پروژ‌ه‌ شرکت در شهر بابل می باشد که پس از توضیحات فندرسکی ، معاون مالی شرکت گروه ، اعضای کمیته با بحث و بررسی دقیق پروژه نقدهایی را به این پروژه وارد نمودند که در نهایت راس‌الحسینی در مورد روند ساخت و چگونگی تقسیم منابع جهت تکمیل و نحوه بازگشت سرمایه توضیحات تکمیلی را ارئه نمود. در پایان ، اعضای کمیته به ریاست ظهیری با ورود این شرکت جهت احداث این پروژه موافقت نمودند. این پروژه  در زمینی با مساحت حدود 7600 مترمربع، و استعداد ساخت واحدهای تجاری و مسکونی را دارا می باشد.

رسانه جدید

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید