بررسی بوجه سال مالی 1400

بررسی بوجه سال مالی 1400

بررسی بوجه سال مالی 1400
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال؛ روز چهارشنبه 12 شهریور ماه، جلسه کمیته برنامه و بودجه گروه سرمایه گذاری مسکن  جهت بررسی بوجه سال مالی 1400 «سرمایه‌گذاری مسکن شمال» بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد.
در این جلسه که راس الحسینی (مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن شمال) به همراه معاونین و کارشناسان شرکت در دفتر مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن شمال  و شیرزاد  (معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار) به همراه مدیران و کارشناسان این معاونت گروه سرمایه گذاری مسکن در دفتر هلدینگ حضور داشتند، بخش‌های مختلف بودجه از جمله موضوع تولید، فروش، جریان منابع و مصارف، تسهیلات و تعریف پروژه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت اقدامات لازم برای شرکت‌ سرمایه گذاری مسکن شمال تعریف شد.

در این جلسه برنامه‌ تولید پروژه‌های شرکت‌ در انطباق با واقعیات و برنامه‌های اجرایی ارسالی به معاونت فناوری و مدیریت ساخت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا از تحقق کامل آن اطمینان حاصل شود. ارزیابی برنامه فروش شرکت‌ نیز از جمله موارد جلسه بود که بنا بر شرایط موجود، مقرر شد برخی از پروژه‌ها از لیست فروش خارج و برخی دیگر به برنامه فروش اضافه گردند. 

 

در ادامه جلسه ریسک‌های شرکت‌ها از منظر ساخت و مالی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم تعریف شد که در نهایت فهرستی از برنامه‌های اقدام به این شرکت‌ها ابلاغ گردید تا در سال مالی آتی در چهارچوب تعریف شده فعالیت نمایند.

در این جلسه پس از بررسی پروژه‌های در حال مذاکره حوزه فعالیت و تبادل نظر مقرر گردید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال نیز به میزان 60 هزار متر مربع پروژه مسکونی جدید تعریف کنند.

رسانه جدید

بودجه 1400
بودجه 1400

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید