جلسه مدیر عامل با شهرداری و شورای شهر بابل

جلسه مدیر عامل با شهرداری و شورای شهر بابل

جلسه مدیر عامل با شهرداری و شورای شهر بابل
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال ، روز پنجشنبه 28 فروردین ماه 99 ، جلسه ای با حضور "علی راس الحسینی" مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن شمال ، "سید مقیم مقیمی" عضو شورای شهر بابل و نماینده شوراهای استان در شورای عالی کشور ، " سید مجتبی حکیم" شهردار مرکزی بابل به همراه معاونین و شهردار منطقه 1 ، در دفتر شهردار بابل پیرامون مجوز ساخت « پروژه تجاری ، اداری و مسکونی نواب» تشکیل گردید . 
 
در این جلسه راس الحسینی ضمن تبریک سال نو ، با اشاره به کارنامه سرمایه گذاری مسکن شمال ، جایگاه و نقش این شرکت در انبوه سازی مسکن با ساخت بیش از ۳۰ پروژه در  شهرهای مختلف استان مازندران و گلستان ،  علاقه مندی این شرکت را دراجرای دومین پروژه و تعریف پروژه های بیشتری در شهرستان بابل اعلام نمود.

 

ایشان با بیان به این نکته که امروزه جذب سرمایه گذار با سابقه، خوشنام و توانمند در بخش انبوه سازی مسکن از برنامه های اصلی مدیران موفق شهرداریهای هر شهر می باشد ؛ تداوم فعالیت شرکت را در این شهر تنها در سایه تعاملات گسترده و همکاری همه جانبه مسئولین شهری بیان نمود.

در ادامه مقیمی عضو شورای شهر نیز با تایید این مطلب ، فعالیت شرکتهایی نظیر سرمایه گذاری مسکن شمال را بهترین فرصت جهت ارتقا و ایجاد اشتغال اصناف وابسته شهر دانست. حکیم شهردار بابل نیز با ابراز خرسندی از حضور مجدد سرمایه گذاری مسکن شمال در جهت تعریف و اجرای پروژه در شهرستان بابل ، آمادگی شهرداری را در خصوص هرگونه همکاری اعلام نمود. 

در پایان طی یک صورتجلسه تمهیدات ویژه ای جهت  اخذ پروانه ، محاسبه عوارض ساخت و نحوه پرداخت « پروژه تجاری ، اداری و مسکونی نواب» تنظیم  گردید .

 
۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید