ویدئو کنفراس مدیران سرمایه گذاری مسکن

ویدئو کنفراس مدیران سرمایه گذاری مسکن

مدیران سرمایه گذاری مسکن
ویدئو کنفراس مدیران سرمایه گذاری مسکن
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال ،اولین جلسه مدیران سرمایه گذاری مسکن  در روز شنبه 16 فروردین ماه 99 بصورت ویدئو کنفراس با حضور ظهیری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن بهمراه معاونین و تمامی مدیران عامل شرکتهای تابعه تشکیل شد. 
 
در این جلسه ظهیری ضمن تبریک سال نو و تشکر ازتلاشهای مدیران شرکتهای تابعه در جهت تحقق بخش زیادی از سبد در دست ساخت و فروش شرکت ، سیاست های کلی گروه سرمایه گذاری مسکن در سال جدید را تشریح  و بر اجرای پروتکل های ابلاغی گروه در خصوص مقابله با ویروس کرونا و تمهیدات لازم جهت موارد بهداشتی سرمایه های انسانی تاکید نمود .  
 
در ادامه مدیران شرکتهای تابعه نیز با تبریک سال نو ، تعطیلی کارگاه های ساختمانی  خود با دستور مقامات دولتی ، عدم وصول مطالبات از مردم با توجه به شیوع کرونا و به تبع آن عدم پرداخت اقساط خود به بانک و تهیه اقلام بهداشتی جهت کارکنان خود را از بزرگترین چالش های این روزهای خود عنوان کردند.

 

علی راس الحسینی ، مدیر عامل سرمایه گذاری مسکن شمال نیز با تاکید بر موارد فوق   از پرسنل بعنوان سرمایه های با ارزش مجموعه  یاد کرد که  برای حفظ این سرمایه های زنده  رعایت پروتکل های بهداشتی را در شرکت  الزامی دانست ، همچنین در ادامه از پیگیری های این شرکت در شهرداری بابل جهت تعریف "پروژه تجاری، اداری و مسکونی نواب " ، تایید اولیه پروانه آن در آخرین روزهای سال در شهرداری  و انجام تعاملات لازم با شهرداری چالوس در خصوص موارد مطروحه با توجه به درگیری شدید استان مازندران در زمینه شیوع کرونا  را از موراد مهم این شرکت عنوان کرد .   

 

در پایان دکتر ظهیری از معاونین خود درخواست نمود رایزنی های لازم با بانک مسکن در خصوص پرداخت اقساط و همچنین پیگیری کمبود های اقلام بهداشتی شرکتهای تابعه را در دستور کار خود قرار دهند.

 
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید