مجمع «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب» برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن منطقه غرب به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1398 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در ابتدای این مجمع که نهم آذر ماه  1398 با حضور کلیه سهامداران در محل دفتر شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد، روزبه ظهیری هاشمی به عنوان رئیس، حنظله فندرسکی به عنوان ناظر اول، سید مسعود مروج جهرمی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.


در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه توسط منشی، کاشمری، مدیر عامل شرکت به ارائه گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره پرداخت. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به 31 شهریور 1398 به تصویب سهامداران رسید. در ادامه موسسه حسابرسی رازدار به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس علی البدل و همچنین روزنامه کثیرالانتشار رسالت نیز برای درج آگهی‌های شرکت برای یک سال تعیین شد.

همچنین در ادامه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت پارس مسکن سامان به عنوان اعضای جدید حقوقی هیات مدیره شرکت برای مدت دو سال معرفی شدند.


مجمع منطقه غرب
مجمع منطقه غرب
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید