انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت پروژه زهتابی تهران

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌‎گذاری مسکن، قرارداد مشارکت در ساخت مجتمع مسکونی زهتابی تهران را منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این شرکت پس از انجام بررسی‌‌ها و مطالعات کارشناسی و اخذ مصوبه هلدینگ، قرارداد مشارکت در احداث پروژه‌ای در شهر تهران را امضا نموده و عملیات اجرایی آن را پس طی شدن مراحل قانونی آغاز خواهد کرد.

پروژه مسکونی زهتابی تهران در خیابان شهید چراغی، روبروی مجتمع تجاری - سینمایی پردیس‌کیان در منطقه 17 تهران واقع گردیده است. زیربنای پروژه حدود 17 هزار متر مربع است که در زمینی به مساحت حدود 4600 متر مربع با استعداد حدود 120 واحد مسکونی و 10 واحد تجاری به صورت مشارکتی با سازمان نوسازی شهر تهران احداث خواهد شد.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار یکی از شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که در سال 1389 با نام توسعه مسکن مهر نوین تاسیس گردید و از سال 1394 با تغییر سیاست‌های شرکت و ماموریت‌ها، به نام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن نوین پایدار به افعالیت‌های خود ادامه داده است.

شایان ذکر است انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت این پروژه، نخستین گام عملیاتی منجر به قرارداد در چارچوب تفاهم‌نامه منعقده با سازمان نوسازی شهر تهران و شرکت بازآفرینی شهری ایران است که امید است در هفته جاری با امضا و تبادل قرارداد یک پروژه دیگر و تا انتهای سال نیز با انعقاد قرارداد حداقل یک پروژه بزرگ دیگر ادامه یابد.

۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید