قدردانی وزیر اقتصاد از عملکرد بانک مسکن

ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک مسکن به دلیل انتخاب این بانک به عنوان بانک برگزیده در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیر از سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به جهت عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مسکن قدردانی کرد.

حسینی در این مراسم گفت: بانک مسکن از محل تبصره ۱۸ قوانین بودجه سنواتی کشور، مبلغ ۷۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده و بازآفرینی شهری به متقاضیان پرداخت کرده است که از این میزان ۴۵ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک مسکن تامین شده است.

مدیر عامل بانک مسکن تاکید کرد: راهبرد بانک مسکن، تلاش جدی درانجام تکالیف قانونی خود و کسب رضایتمندی آحاد مختلف جامعه، به عنوان بانک تخصصی در اجرای سیاست‌های دولت با هدف رونق اقتصادی و توسعه بخش مسکن است.

حسینی تصریح کرد: ایجاد تعادل در بازار مسکن با پرداخت تسهیلات در دو حوزه عرضه و تقاضا و پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن نماد تلاش ارزشمند مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای سیاست‌های دولت محترم است.

وی گفت: بانک مسکن همواره جهت تامین مالی و اعطای تسهیلات بهنگام و مناسب در راستای یکپارچه‌سازی حمایت‌ها و گسترش عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استان‌های کشور با اولویت طرح‌های تولید دانش بنیان و پیشران تلاش می‌کند.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
خبرگزاری ایرنا |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید