با حضور مدیرعامل بانک مسکن؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس
آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با حضور سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا جواهری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و رسول قربان‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم با اشاره به نهضت ملی مسکن گفت: این ساخت‌وسازها از این منظر ارزشمند است که گستردگی آن در سراسر کشور قابل مشاهده میباشد. وقتی بحث نهضت ملی مسکن به میان می‌آید در شهرهای مختلف روند ساخت‌وساز و توسعه دیده میشود. در حالی که به استقرار مردم کمک میکند آرامش آن‌ها را  نیز مد نظر قرار میدهد . حفظ اشتغال و کاهش تورم را با خود به‌همراه دارد و سیاست‌های کلان کشور نیز در این مسیر راه خود را ادامه میدهد.

 مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به افتتاح پروژه‌های تجاری در شهر پردیس، این شهر را یکی از شهرهای ویژه استان تهران قلمداد کرد و افزود: ما به شهر پردیس نگاه ویژه‌ای داریم چون در بار سکونتی و قیمت‌گذاری مسکن در تهران تاثیر به‌سزایی دارد. تاکید عملیاتی ما در بانک مسکن تحویل به‌موقع پروژه‌هاست. سابقه بانک مسکن از منظر کارهای بزرگ مانند مسکن مهر و نهضت ملی مسکن این نوید را به ما می‌دهد که این بانک توان و تجربه کافی برای اجرای پروژه‌های بزرگ را دارد.

محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در آئین افتتاح پروژه‌های شهر پردیس گفت:  با انتقال شرکت به شهر جدید پردیس، پروژه های عمرانی جدیدی آغاز شده است. پروژه هایی که به مدت 4 سال متوقف شده بودند، با برنامه استراتژیک صحیح مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس شروع به کار نمودند و در آینده ایی نزدیک شاهد افتتاح پروژه ها خواهیم بود .

دکتر جواهری تفتی با اشاره به حمایت‌های بانک مسکن از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، افزود: ما آمادگی این را داریم که سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در بخش مسکونی شهر پردیس داشته باشیم و با ظرفیتی که در این منطقه وجود دارد گام‌های موثری در این راستا برداریم.

در ادامه مراسم، رسول قربان‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: افتخار داریم که تمامی پروژه‌های مسکونی، تجاری، فرهنگی و خدماتی فاز 3 شهر پردیس را به اتمام برسانیم و آن‌ها را به مردم تحویل دهیم. این نشان‌دهنده یک مزیت رقابتی و اعتماد مردم به این شرکت است و نقش محوری شرکت در مسیر توسعه و آبادانی شهر جدید پردیس را به نمایش می‌گذارد.

 قربان نژاد مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن پردیس اعتماد مردم به شرکت را سرمایه‌ای ارزشمند خواند و افزود: نخستین اقدامی که انجام دادیم انتقال دفتر مرکزی شرکت از تهران به شهر پردیس بود. این مساله دو علت داشت. علت اول این است که هشتاد درصد پروژه‌ها و حوزه نفوذ شرکت در شهر جدید پردیس است بنابراین با انتقال دفتر به پردیس، نظارت بر پروژه‌ها دقیق و مستمر صورت می‌گیرد. دلیل دوم مربوط به مطالبه‌گری مردم عزیزمان است. ما حدود 10 هزار واحد عملیات ساختمانی انجام داده‌ایم و مردم مطالبه‌گری‌های منطقی از ما داشتند که با حضور در منطقه توانستیم خدمتی دقیق‌تر به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس یکی از مطالبات مردم را صدور اسناد مالکیت 10 هزار واحد مسکونی برشمرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی این مساله حل خواهد شد و شاهد صدور نخستین اسناد مالکیت در منطقه خواهیم بود. چالش‌های متعددی از سنوات گذشته وجود دارد که شرکت را از مسیر تولید دور کرده در نتیجه با تصمیمات اتخاذ شده درحال رفع این چالش‌ها هستیم.

رسول قربان‌نژاد در پایان افزود: اگر بحث تامین مالی، تسهیل‌گری شود در آینده‌ای نه‌چندان دور شرکت‌هایی از قبیل سرمایه‌گذاری مسکن پردیس می‌توانند برای بانک مسکن، افتخار‌آفرینی کنند.

گفتنی است پروژه‌های کلانتری، مجتمع تجاری و بوستان هراز، مجتمع تجاری و بوستان سپیدرود و مجتمع تجاری مروارید پردیس ازجمله پروژه‌های افتتاح شده در این مراسم بود.

 عملیات اجرایی پروژه مسکونی 128 واحدی ارغوان و پروژه 400 واحدی باران در این بازدید آغاز شد .


۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶
روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید