مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال

مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال

مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال، مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته این شرکت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره ، معاونین و کارکنان شرکت در محل هتل میزبان بابلسر برگزار گردید.

 مراسم تجلیل

 

در این مراسم مهندس رأس الحسینی مدیرعامل شرکت ضمن خوشامدگویی به حاضران بیان کردند:

اعتبار هر سرا به وسعت و بام آن نیست بلکه به افرادیست که در آن زیست می کنند از آنجاکه محیط کار خانه دوم همه ماست میتوان گفت اعتبار هر مجموعه ای که شکل می گیرد به افرادیست که در آن فعالیت می کنند هیچ شرکت و مجموعه ای از ابتدا دارای برند و جایگاه نبوده بلکه با وجود افراد وزین و معتبرش صاحب نام می شود به این دلیل اعتقاد داریم پرسنل سرمایه های انسانی هستند و هر چقدر این سرمایه ها قدیمی تر ، ارزشمندتر و مجموعه وزین تر خواهد بود.

در ادامه مهندس رأس الحسینی عنوان کرد :

همانا بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی است و شروع فصل نوینی از زندگی این بار با کوله باری از تجربه و مهارت های شغلی و فردی، امروز شرکت شمال بقا و دوامش را مرهون زحمات عزیزانی است که بهترین سال های عمرشان را در مسیر خدمت به شرکت سپری نمودند. ایشان در سخنان خود به تجلی اتفاقات و تغییرات خوب برای شرکت شمال در آینده نزدیک اشاره کردند و در پایان ضمن تشکر از مهمانان بویژه جناب آقای مهندس یاسینی مدیرعامل ادوار گذشته از زحمات افراد بازنشسته به پاس 30 سال زحمات صادقانه و متعهدانه تقدیر و تشکر نمودند و رسیدن به مقام بازنشستگی را به ایشان تبریک گفتند.

در ادامه مراسم مهندس یاسینی مدیرعامل سنوات قبل ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگی اذعان داشتند که شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال متعلق به همه پرسنل است و بازنشستگان با توانمندی های خود منشا خدمات بزرگی در صنعت ساختمان هستند . در ادامه از برپایی این جلسه و نگاه مثبت حسن اخلاق مهندس رأس الحسینی تشکر و قدردانی کردند.

در پایان این مراسم ضمن اهدا لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از سوی مدیرعامل به بازنشستگان حاضر در جلسه از آنان تقدیر و قدردانی شد.


مراسم تجلیل
مراسم تجلیل









۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید