سومین پروژه صندوق زمین و ساختمان کشور در آستانه بهره‌برداری

پروژه مسکونی نرگس رشدیه تبریز به عنوان سومین پروژه صندوق زمین و ساختمان کشور و دومین پروژه صندوق زمین و ساختمان گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در مراحل پایانی اجرای خود قرار دارد.

به گزارش روابط شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان شمال‌غرب، به منظور تامین مالی پروژه مسکونی نرگس رشدیه تبریز تأسیس شد و در سال ۱۳۹۴ با دریافت مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار، فعالیت خود را آغاز کرد. این پروژه ۹۶ واحدی، در زمینی به مساحت ۳,۰۵۰ متر مربع با زیربنای کل حدود ۳۰ هزار متر مربع توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب به عنوان مدیر ساخت، در حال احداث است.

در حال حاضر و بر اساس آخرین گزارش‌های به دست آمده از عملیات اجرای پروژه نرگس، مراحل پایانی کار در حال انجام بوده و این پروژه به زودی و پس از پروژه‌های نسیم تهران و نارون اراک، سومین پروژه تکمیل شده از طریق صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در کشور خواهد بود. هم‌چنین با تکمیل اقدامات قانونی، مراحل تسویه و انحلال صندوق نیز آغاز خواهد شد.

در این پروژه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق، شرکت ارزش پرداز آریان به عنوان متولی، شرکت تامین سرمایه بانک مسکن به عنوان بازار‌گردان، ناظر و متعهد پذیره‌نویس و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس، ارکان صندوق بوده و در یک همکاری تنگاتنگ، موفق به تکمیل پروژه در زمان و با هزینه مناسب شدند.

 مجتمع مسکونی نرگس رشدیه تبریز

۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید